פיגוע שני תוך שעות: בן 71 נפצע קשה מדקירות בנתניה

קובי פינקלר ובנצי ליזרוביץ' 3 Comment on פיגוע שני תוך שעות: בן 71 נפצע קשה מדקירות בנתניה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פלסטיני דקר גבר כבן 71 ברחוב תחכמוני בנתניה, הדוקר נמלט ונורה ע"י שוטרים. פרמדיקים של מד"א פינו את הגבר לבית החולים לניאדו כשהוא סובל מפצע דקירה בפלג גופו העליון.

מהמשטרה נמסר: "החשוד הוא בן מיעוטים תושב יהודה ושומרון. הוא נורה על ידי שוטר ונוטרל. כוחות גדולים של שוטרי מרחב שרון בפיקוד תנ"צ קובי שבתאי במקום".

דובר מד"א זכי הלר הוסיף: "חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים לניאדו גבר כבן 71 במצב קשה ובהכרה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון. אין נפגעים נוספים. המחבל נפגע ונוטרל".

חובש מד"א רז לוי שהגיע למקום סיפר: "על המדרכה שכב גבר כבן 71 כשהוא בהכרה מלאה ודקור בפלג גופו העליון. הוא סיפר לנו שהוא עמד ברחוב ולפתע הרגיש מכה בגב. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה ויציב".

ראש עיריית נתניה מרים פיירברג איכר הגיע לזירה ואמרה: "לבי עם הנפגע ומשפחתו, אני מאחלת לו החלמה מהירה ורפואה שלמה. איש לא יצליח לשבש את שגרת חיינו ולא ניתן לקיצוניים להשתלט על סדר היום. אני תומכת וסומכת לחלוטין על כוחות הביטחון שעושים יום וליל למען התושבים,  ובמקביל, גם העירייה הגבירה ככל שניתן את מערך האבטחה העירוני. נעשה הכל כדי שמרקם החיים בנתניה יישמר, בין יהודים וערבים בפרט ובין כל אדם באשר הוא".
במהלך האירוע עפ"י החשד אחד מהנוכחים במקום ניסה לתקוף החשוד בדקירה לאחר שנוטרל. התוקף נעצר ע"י המשטרה.
ראש העיר קבלה את ההודעה בדבר הפיגוע בעת שהיא מארחת בנתניה את ראש העיר יאוטסו, העיר שבה חי סוגיארה, חסיד אומות עולם ועל שמו ייקרא רחוב בנתניה. ראש העיר היפני הביע את הזדהותו עם תושבי ישראל ואיחל גם הוא החלמה מהירה לתושב שהותקף.

כזכור, היום בשעות הצהריים, הגיע תושב חברון בן 19 הגיע לרחוב הרצל 62 ראשל"צ והחל לדקור אזרח על הצומת עם רחוב תרמ"ב. משם המשיך על המדרכה ודקר אדם נוסף על המדרכה, הוא נכנס לחנות בגדים ודקר אדם נוסף.

אישה שהייתה בחנות הבגדים סגרה על המפגע את דלת החנות וצוות אופנועים של סיור תחנת ראשל"צ שהגיע אל המקום השתלט על הדוקר ומנע מהאזרחים לתקוף אותו. באירוע בראשון לציון נפצעו שלושה בני אדם, שנים מהם מאושפזים כשמצבם קשה.

תיעוד מזירת הפיגוע בנתניה, צילום: דוברות זק"א



3 תגובות

מיין תגובות